Choď na obsah Choď na menu
 


New York/Londýn 23. mája 2023

Spoločnosť Target tento mesiac ešte viac podporila radikálnu rodovú ideológiu. V spolupráci so satanistom dodala do kolekcie “pride” tovar s transrodovou tematikou, informoval The Federalist

Nedávna spolupráca medzi spoločnosťou Target a britskou značkou Abprallen s jej dizajnérom “Erikom”, ktorý sa sám vyhlásil za “homosexuálneho trans muža,” obsahuje mikinu s nápisom “liečiť transfóbiu, nie trans ľudí”, dúhovú UFO tašku so slovami “príliš queer pre sem” a ružovú taštičku “patríme všade.”

Erikove výrobky, ktoré sú prezentované na webovej stránke spoločnosti Target, majú v priemere len pár hviezdičiek. Jediná päť hviezdičková recenzia z pera samotného návrhára vychádzala z toho, že jeden z najväčších amerických maloobchodných predajcov bude mať na sklade tento typ oblečenia.

“Rozzúrili ma odporcovia transrodovej ideológie a cítim sa ako celebrita, keď si myslia, že je to celé nejaké veľké sprisahanie, že mám nejakú moc vymývať niekomu mozog, keď som len nejaký chlapík, ktorý kreslí obrázky!” napísal dizajnér v príspevku na Instagrame, v ktorom oznámil spoluprácu. Erik v obhajobe výrobkov Abprallen na sociálnych sieťach nespomenul, že “len kreslenie obrázkov” zahŕňa dlhú históriu výroby a predaja tovaru, ktorý jedným dychom vyzdvihuje satana a transgenderizmus. Stačí letmý pohľad na dizajnérovu webovú stránku a Instagram ukáže desiatky návrhov so satanistickými a svätokrádežnými symbolmi, ako sú pentagramy, tričká s nápisom “Satan rešpektuje zámená,” alebo nálepky “gay ako peklo”. “Satan je pre mňa nádej, súcit, rovnosť a láska. Takže Satan prirodzene rešpektuje zámená. Miluje všetkých LGBTI+ ľudí. Pre tento dizajn som si vybral variáciu Bafometa, božstva, ktoré je samo o sebe zmesou pohlaví, bytostí, myšlienok a existencií. Odmieta binárne stereotypy a očakávania. Perfektné,” napísal Erik.

Na jednom obzvlášť grafickom obrázku na dizajnérovom Instagrame je zobrazená nahá démonická bytosť s rohatou lebkou a zmrzačenými prsiami.

“Byť nazývaný démonom je niečo, s čím sa dokážem vyrovnať, a myšlienka trans démona je sakramentsky frajerská. Väčšina mojej práce sa zameriava na gotické alebo temné a satanistické obrazy v kontraste s jasnými farbami a LGBTI+ pozitívnymi posolstvami,” napísal Erik v popise.

Okrem propagácie explicitného zla Erik často používa agresívny jazyk a obrazy. Napríklad zapaľovač “zapáľme heterosexuálny systém,” palcát “udrieme naspäť” a špendlíky na lebku “čas transfóbov skončil,” aby vyzval na akciu proti ľuďom, ktorí nesúhlasia s radikálnou rodovou ideológiou.

“Aby sme transfóbov udržali na uzde, musíme ich vykoreniť, je veľmi dôležité nepúšťať sa s nimi do konverzácie. Fašisti nepočúvajú rozum a nezaslúžia si drahocenný čas trans ľudí,” napísal Erik začiatkom marca.

To, že spoločnosť Target prijala niekoho, kto propaguje explicitné spojenie radikálnej rodovej ideológie a satanizmu, sa môže zdať novinkou, ale nie je to tak. Keď sa v roku 2021 muž označovaný za “homofóbneho hejtera” spýtal zamestnanca spoločnosti Target, či spoločnosť podporuje “satanistickú propagandu a Pride”, zamestnanec v červenom tričku bez mihnutia oka odpovedal: “Áno, oboje, satana aj Pride.”

Od roku 2012 spoločnosť Target s radosťou zásobuje predné časti svojich obchodov LGBTI+ tričkami, doplnkami, výrobkami pre domáce zvieratá, párty potrebami a dekoráciami. V posledných rokoch spoločnosť Target rozšírila posolstvá ako “trans ľudia budú vždy existovať,” “queer” a “živá smejúca sa lesbička” aj na detské oddelenie.

Ešte dlho pred plánovaným začiatkom júnového “mesiaca Pride” začala spoločnosť Target v sekcii detského oblečenia predávať topy s “ľahkým viazacím efektom” a šortky “vhodné na zastrčenie.”

Target nie je jediná spoločnosť, ktorá vyzdvihuje ľudí a produkty, v ktorých sa mieša transgenderizmus a uctievanie démonov. V posledných rokoch sa hollywoodske hviezdy ako Lil Nas X a Sam Smith snažili presadzovať agendu LGBTI+ pomocou démonickej obuvi, hudobných videoklipov a vystúpeniami s jasným prepojením na Satana.