Veľké obchodné spoločnosti už ani neskrývajú, že im nejde len o zisk , ale aj o ovplyvňovanie verejnej mienky v prospech liberálnej ideológie. Šéfka marketingu Absolut Vodky, ktorá sa preslávila viacerými kampaňami v prospech multikultúrnej spoločnosti povedala, že „sila našich značiek nám dáva moc ovplyvňovať“.
Napriek tomu, že vidíme ako v Západnej Európe multikulturalizmus nefunguje, vedenie značky Absolut sa nás snaží presvedčiť o opaku.
„Slovensko žije všetkými farbami“, hovorí slogan reklamnej kampane spoločnosti Absolut. Kampaň bola zameraná na to, „aby si čo najviac Slovákov uvedomilo, že farba pleti neurčuje to, kým sme,“
Kampaň odštartovala skladba „Slovenské mamičky, pekné dcéry máte“ od slovenského dídžeja Jimmyho Pé a Slovenky Natálie Dongovej s africkými koreňmi, ktorú isté dieťa označilo ako „zombie verziu“, pre jej podivný začiatok. Pointa však prichádza na konci, keď speváčka odetá v kroji s partou na hlave svoju tvár odhalí až v závere spotu: „Som Natalie, a aj ja som Slovenka. Slovensko už dávno žije všetkými farbami, tak sa vykašli na predsudky. Poď žiť, nechaj žiť!“ hovorí. V rámci kampane sa pod názvom Slovensko hrá všetkými farbami so svojimi skladbami spojili aj ďalší interpreti rôznej farby pleti, ako napríklad Separ, Majk Spirit, Tono S, DJ FVLCRVM či speváčka Veronika Strapková, aby vytvorili pre tento účel spoločný playlist na Spotify .
Okrem toho značka Absolut propagovala aj LGBTI agendu, čo je v rozpore s väčšinovým názorom Slovákov.
Šéfka marketingu Absolut Vodky, Katarína Hozáková v rozhovore pre portál HNonline najnovšie priznala, čo bolo hlavnou motiváciou spustenia tejto pro-liberálnej kampane :
“ Značka Absolut na celom svete komunikuje so zámerom vytvárať otvorenejší svet a podnecuje k tolerancii na viacerých úrovniach. V súvislosti s faktom, že Slovensko patrí medzi najviac xenofóbne krajiny EÚ, sme mali silný a navyše lokálne veľmi relevantný insight priamo pred očami, a tak sa zrodila myšlienka kampane.“
Hozáková vyzýva aj ďalšie značky , aby podporovali podobnú agendu : “ Budem sa tešiť, keď budem vidieť takýchto kampaní s pozitívne mierenou hlbšou myšlienkou aj na Slovensku čoraz viac. Pretože sila našich značiek nám dáva moc ovplyvňovať, a to vnímam ako veľkú zodpovednosť. “
Ukazuje sa teda , že okrem mimovládnych organizácii tu máme aj ďalších nevolených, samozvaných „spasiteľov“ , ktorí „vedia čo je pre Slovákov najlepšie“ a preto sa snažia pretláčať zvrátenú liberálnu ideológiu.
Samuel Gdovin
Zdroj: hlavnespravy.sk