Veľké značky známe na celom svete sa jedna po druhej pridávajú k tým, ktoré podporujú Pride podujatia, alebo LGBT komunity. Informoval portál HNonline.
Ako napísal český spisovateľ Vlastimil Podracký, “hodnotný útvar, ako je rodina, ktorá plodí deti a vychováva ich, sa znehodnocuje a nehodnotný útvar, ako je neplodná homosexuálna dvojica, sa vyzdvihuje.”
K vyzdvihovaniu homosexuality na úkor tradičnej rodiny prispievajú aj korporácie vlastniace svetoznáme značky. Pozrite si zoznam týchto firiem, ktoré sa v poslednej dobe aktívne angažujú v propagácii LGBTI:
APPLE: tento rok podporili LGBT dúhovou témou ako štýl pozadia pre Apple Watch, ktorú si mohli užívatelia stiahnuť na mesiac jún.
AT&T: Veľkú finančnú podporu na oslavu Pride mesiaca sa rozhodla poskytnúť spoločnosť AT&T organizácii, ktorá má na starosti prevenciu pred samovraždami LGBT mladých – The Trevor. Podporou v sume milión dolárov sa stala jednou z najväčších finančných príspevkov v histórii spoločnosti.
LEVI´S: Za LGBT komunitu sa postavila aj značka Levi´s so sloganom Be Proud. Be Bold. Be Yourself. Na fotenie dúhovej kolekcie si spoločnosť prizvala svetové osobnosti ako napríklad fotografa Tiletta Wrighta a známu šéfkuchárku Mellisu King.
ADIDAS: pri príležitosti Pride mesiaca vytvoril limitovanú kolekciu štyroch tenisiek, každú s iným dizajnom. Všetky štyri typy sú dostupné na oficiálnej stránke a boli hneď v prvý deň Pride mesiaca dostupné za 90-150 amerických dolárov.
INTEL: 23. júna vyslala na oblohu nad kalifornskou základňou 300 dronov, ktoré vytvárali obrazy zobrazujúce podporu Intelu LGBT komunít. Zobrazili dúhovú vlajku, rovnaké sexuálne symboly a jednorožce.
SPOTIFY: vytvorili playlist Pride Classics, okrem toho pridáva malú, farebnú figúrku pridávania zvuku. Ak pridáte zvuk na maximum, tradičná zelená farba sa zmení na dúhovú a objavia sa podporné slová pre LGBT priaznivcov.
CONVERSE: dúhové tenisky „Happy Hippie Foundation“ navrhla Miley Cyrus. Converse Pride Collection ponúka štyri typy farebných bodkovaných alebo pásikovaných tenisiek.
SKITTLES: Skittles známe pre svoje farebné obaly to minulý rok otočilo. V priebehu osláv LGBT v Británii cukrárska spoločnosť zo svojich obalov farby vymazala, aby zdôraznila, že je dúha dôležitejšia pri príležitosti Pride mesiaca. Namiesto klasických balení rozdávala biele cukríky v bielom balení, ktoré mali reprezentovať jednotu.
DOVE: sa minulý rok stal známym vďaka svojmu odhodlaniu podporovať lepšie sebavedomie a pozitívnu dôveru medzi ženami aj mužmi navzájom. Minulý rok spustil kampaň Dove Men + Care nazvanú “Prvé otcovské okamihy”, ktorá sa zamerala na skutočných otcov a na ich prvé kroky otcovstva. V kampani boli dvaja otcovia rovnakého pohlavia.
Samuel Gdovin
Zdroj: Hlavné správy