Choď na obsah Choď na menu
 


Firma Dedoles zverejnila fotografiu propagujúcu LGBT agendu. To pobúrilo množstvo zákazníkov tejto firmy, ktorí dali v komentároch svoj hnev jasne najavo. Firmu Dedoles nakoniec dorazila zachrániť slniečkárska úderka z ultraliberálnej a nenávistnej stránky Zomri

 

Na Slovensku sa rozmohli dva nie príliš pozitívne fenomény. Okrem mimovládnych organizácii a režimistických médií začali voči Slovensku viesť kultúrnu vojnu aj zväčša zahraničné, no aj domáce firmy a korporácie.

K firmám, ktoré sa okrem obchodovania venujú aj propagácii Slovensku cudzej LGBT agende sa pridal aj známy predajca ponožiek a spodnej bielizne „Dedoles.“

Dedoles sa stál známou firmou najmä vďaka chytľavej piesni s tancujúcimi škrečkami, ktorá neustále vyskakuje na divákov pozerajúcich televíziu. To znamená, že má veľký potenciál ovplyvniť verejnú mienku.

Dedoles zverejnil fotografiu homosexuálneho páru držiaceho sa za ruky

Na svojej facebookovej stránke, ktorá má vyše 772 000 fanúšikov, firma Dedoles zverejnila fotografiu dvoch homosexuálnych mužov sediacich na sedadle auta s otvorenými dverami.

 

Dedoles v popise fotografie píše: „Láska je láska. Láska si nevyberá pohlavie či farbu pleti. My v Dedolese rešpektujeme a oslavujeme všetky jej podoby. Zabudni na stereotypy a oslavuj pestrosť lásky spolu s nami!!

 

Ostrá kritika od zákazníkov

Takáto LGBT propaganda sa však evidentne u ľudí nestretla s pochopením. Keďže statusy sa zobrazujú ľuďom, ktorí danú FB stránku „lajkli“ môžeme predpokladať, že sa jedná najmä o zákazníkov firmy Dedoles.

Tí v diskusii pod statusom s fotografiou objímajúcich sa homosexuálov nešetrili kritikou:

„Donekonečna táto téma…tolerancia neznamená neustále sa venovať len jednej časti ľudí…to už naozaj všade dúha…duhové ponožky, duhové maslo, dúhová žirafa, dúhová ryba, dúhová dúha, čo má byť ešte dúhové? Aby bolo toho konečne dosť? A vám ide o zisk a predaj a nie o toleranciu, politikom o hlasy a tak ďalej takže je to hlavne LOŽ a FALOŠ! Kedy bude ospevovaná rodina? To je príliš nemoderné, ošuchané a staré….!!!!“ napísala komentujúca Jana.

Tibor hovorí, že sa nejedná o toleranciu, ale o propagandu: „S touto reklamou ste nahnevali 90% Slovákov. Toto je celé zle, jedna vec je tolerancia, druhá propaganda.“

Mnohí už bývalí zákazníci firmy Dedoles vyhlásili bojkot:

Matúš napísal: “ A toto bola posledná kvapka. Odchádzam z vašej stránky. Vy už fakt neviete čo od rozkoše…“

„Myslím že ste prišli o veľa zákazníkov. Som zvedavý, či vám obrat urobia tí dvaja v tom aute,“ napísal Peter.

„To nemyslíte vážne!!!!!!

Zdroj: hlavnespravy.sk