Lukáš Machala reklamu považuje za neoliberálny útok na tradičnú rodinu, ktorý dorazil už aj do ulíc na Slovensku.
Marketingová spoločnosť tejto poisťovne, nám podľa neho takto podsúva a naznačuje, že by sme mali podporovať aj registrované partnerstvá.
“Nuž princíp Overtonovho okna v mojom prípade neplatí, pretože som bol vychovaný v duchu tradičných hodnôt a budem vždy bojovať za to, aby Slovensko uznávalo jedinú rodinu, ktorú tvorí muž, žena a deti,” hovorí Machala vo videu, ktoré zverejnil na sociálnej sieti.
“Život sa mení. Nie však natoľko rýchlo, aby sme stratili zdravý rozum. Chcem, aby moje deti a ďalšie generácie Slovákov mali úplne jasno v tom, kto je v rodine otec a kto mama,” upozorňuje na záver.
Tatiana Stará
Zdroj: hlavnespravy.sk