Choď na obsah Choď na menu
 


Lukáš Machala reklamu považuje za neoliberálny útok na tradičnú rodinu, ktorý dorazil už aj do ulíc na Slovensku.

Marketingová spoločnosť tejto poisťovne, nám podľa neho takto podsúva a naznačuje, že by sme mali podporovať aj registrované partnerstvá.

“Nuž princíp Overtonovho okna v mojom prípade neplatí, pretože som bol vychovaný v duchu tradičných hodnôt a budem vždy bojovať za to, aby Slovensko uznávalo jedinú rodinu, ktorú tvorí muž, žena a deti,” hovorí Machala vo videu, ktoré zverejnil na sociálnej sieti.

“Život sa mení. Nie však natoľko rýchlo, aby sme stratili zdravý rozum. Chcem, aby moje deti a ďalšie generácie Slovákov mali úplne jasno v tom, kto je v rodine otec a kto mama,” upozorňuje na záver.

Tatiana Stará

Zdroj: hlavnespravy.sk