Choď na obsah Choď na menu
 


Poznámka redaktora: Nasledujúci článok obsahuje video ženy na vrchu s odstránenými prsiami. Odporúča sa obozretnosť diváka. 

Vždy je&nbspniečo morbídne fascinujúce na sledovaní ľudí, ktorí sú zdanlivo úplne zdraví a príčetní, ako úplne podľahnú tomu, čo Bill Maher nazýva vírusom prebudenej mysle.

Toto virálne video je toho dobrým príkladom: 

https://twitter.com/EndWokeness/status

Pre tých z vás, ktorí’nestíhajú, “rodič”rodí; označuje matku, ale keďže v súčasnosti existujú ženy, ktoré sa identifikujú ako muži, ale stále sú schopné rodiť, “sociálne zmýšľajúce” obete vírusu woke mind si museli nájsť novú frazeológiu. Podobne, “nerodiaci rodič” sa vzťahuje na otcov, ale pretože existujú muži, ktorí sa identifikujú ako ženy, ale nemôžu otehotnieť alebo porodiť, títo muži sa označujú ako “nerodiaci rodičia”. V súhrne, rodová zámena ľudí, ktorí sa identifikujú ako transrodoví, pre ľudí, ako je Katz-Mayfield a jeho kolegovia z Harry’s Razors, odstránila pojmy ako “matka” a “otec.” 

Väčšina z nás o americkej spoločnosti Harry’s Razors, keď stiahli svoju reklamu z Daily Wire a Jeremy Boering, Daily Wire’s spoluvlastný generálny riaditeľ, sa rozhodol založiť konkurenčnú firmu Jeremy’s Razors. Ukázalo sa, že konkurencia nezmenšila’odhodlanie spoločnosti odcudziť sa veľkým skupinám kupujúcej populácie.  

Výkonný riaditeľ Andy Katz-Mayfield sa pochválil politikou rodičovskej dovolenky, ktorú ponúka spoločnosť Harry’s Razors, a bystrí diváci si všimli, že nikdy nespomenul matky ani otcov. “[Politika] zaobchádza s rodičmi aj nerodičmi rovnako,” pochválil sa. “My sme sa tiež ako spoločnosť vždy snažili byť tak trochu sociálne zmýšľajúci a nehľadieť len na zisk.” Katz-Mayfield zožal nadšený potlesk, zatiaľ čo spoluzakladateľ Jeff Raider počúval so zjavným súhlasom.  Pre tých z vás, ktorí’nestíhajú, “rodič”rodí; označuje matku, ale keďže v súčasnosti existujú ženy, ktoré sa identifikujú ako muži, ale stále sú schopné rodiť, “sociálne zmýšľajúce” obete vírusu woke mind si museli nájsť novú frazeológiu. Podobne, “nerodiaci rodič” sa vzťahuje na otcov, ale pretože existujú muži, ktorí sa identifikujú ako ženy, ale nemôžu otehotnieť alebo porodiť, títo muži sa označujú ako “nerodiaci rodičia”. V súhrne, rodová zámena ľudí, ktorí sa identifikujú ako transrodoví, pre ľudí, ako je Katz-Mayfield a jeho kolegovia z Harry’s Razors, odstránila pojmy ako “matka” a “otec.”

V reakcii na to konzervatívci vyzývajú na bojkot Harry’s (“liečba Bud Light”) — ako upozornil The Blaze, The Daily Wire’s 2021 vytvorenie Jeremy’s Razors “nemalo veľký vplyv na tržby v Harry’s. V roku 2022 Harry’s údajne utŕžil takmer 240 miliónov dolárov, čo je viac ako dvojnásobok ročných príjmov za celý The Daily Wire.” Ale The Daily Wire’s kampaň proti Harry’s pravdepodobne pritiahla negatívnu konzervatívnu pozornosť na spoločnosť a spoločnosť vyrábajúca holiace strojčeky sa opiera o ich prebudenú povesť. V júni spoločnosť Harry’s zverejnila reklamu, v ktorej vystupovala žena, ktorá podstúpila dvojitú mastektómiu a užívala testosterón, aby sa “vydávala” za muža. “Oslavujem svoju prvú hrdosť s fúzikmi!"” znelo v reklame.

 

Inými slovami: Harry’s Razors si je taká istá, že konzervatívci nemajú záujem o jej výrobky, že’je ochotná predávať ich ženám, ktoré sa identifikujú ako muži a používajú hormóny na pestovanie fúzov. Preto “liečba Bud Light” (slovné spojenie, ktoré by povedzme pred šiestimi mesiacmi znamenalo niečo úplne iné) nemusí byť taká účinná — chybou Bud Light’bolo, že si neuvedomili, že ich modré goliere sa možno nijako zvlášť nezaujímajú o sociálne otázky, ale ešte viac nemajú záujem o to, aby ich obľúbená pivovarnícka spoločnosť násilne kŕmila transgenderovou ideológiou alebo im dohovárala. Bud Light bol jedinečne zraniteľný — rovnako ako Target — spôsobom, akým Harry’s Razors pravdepodobne nie je’s. 

Myslím si však, že konzervatívci a kresťania by sa mali v rámci svojich možností pokúsiť oveľa viac si uvedomovať, aké výrobky kupujú, aby hlasovali svojimi peňaženkami a trestali spoločnosti (aj keď ide len o morálne gesto), ktoré prejavujú pohŕdanie ich hodnotami, a odmeňovali spoločnosti, ktoré sa odmietajú otvorene podieľať na sexuálnej revolúcii. Niektoré z týchto spoločností jednoducho predpokladajú, že im nevenujete pozornosť a že si ich tovar aj tak kúpite. Mali by sme im dokázať, že sa mýlia. Nechcem, aby moje peniaze išli ľuďom, ktorí ma nenávidia.

Zdroj: lifenews.sk